dijous, 18 de setembre del 2008

El meu primer meme

Això és un meme d'aquests que corren per la blogosfera, aquest el vaig trobar fa temps al bloc de l'Aniol. Té força preguntes absurdes, però m'ha fet gràcia contestar-lo.

ALGUNA VEGADA...

T’has drogat? Mai, a no ser que sigui indirectament, concretament en els concerts i en el tren-submarí (és el primer tren que surt després de cap d'any, tot un núvol tóxic).
Has estat en un accident de cotxe? Conduïnt no, tot i que hi he estat apunt. De passatger només he viscut "topadetes".
T’has quedat sol a casa? Gairebé cada dia... Sense fer maleses, sóc fiable.
Vas estar tan borratxo que et vas desmaiar? No he begut mai alcohol.
Et vas cremar alguna part del cos per diversió? Per diversió no (algú ho fa?), però tampoc m'he cremat res accidentalment, tinc molta por al foc.
T’han fet mal emocionalment? Sí, tot i que gairebé me l'he fet més jo que algú altre.
Vas tenir un amic imaginari? Serveixen els clics de Playmobil?
Vas plorar per alguna pel·lícula? Doncs molts cops se m'humitegen els ulls, però no fins al punt de plorar. El que fa una cançó adequada en una pel·li...
Et vas enamorar d'algun professor? Enamorar, enamorar, no. Però algun cop m'he fixa't força en alguna... La profe de gimnàstica dels petits?
Et vas enamorar d’algun dibuix animat? De l'A18 (l'androïde rossa de Bola de Drac)... i suposo que de la manera de fer de l'Azuki.
Vas estar en un escenari? No, i no veig com hi podria estar. No tinc coordinació per estar en un grup de música i molt menys per a fer teatre... quina vergonya!
T’odies a tu mateix? Cada dia.
Vas tenir somnis repetits? Normalment no en tinc gaires i són molt estrafolaris. De petit se'm repetia un força cops: creia que hi havia un "monstre" al final de l'habitació... a vegades, sense ser-ne conscient, hi llençava tot allò que tenia a l'abast (sobretot ninots de peluix).
Vas demanar un desig a una estrella? Ho trobo una mica absurd. Desitjo moltes coses, però no a les estrelles.

L’ÚLTIMA VEGADA QUE...

Has somrigut: Pensant en alguna resposta d'aquest meme.
Has rigut: El Manel liant-la amb els plats del restaurant japonès.
Has plorat: Tallant ceba, segur. Cada cop que hi penso, m'emociono... :)
Has comprat alguna cosa: Regals d'aniversari per a la Gemma (no es pot dir, encara no els ha rebut).

CREUS EN...

En tu? Com no puc creure en mi?
En els/les teus/ves amics/gues? No, són tots de mentida. Miembros y miembras.
En el Pare Noel? Sempre que em trobava un pel carrer me n'apartava, em feien por. També em passava amb els pallassos. Bé, de fet ara els pallassos encara els evito.
El destí? Un guionista com a "El Show de Truman"? :) És difícil contestar. Res és casualitat, però és infinitament complexe saber el que faré demà.
En la vida en altres planetes? Segur que hi ha vida en un lloc o altre de l'espai, però no sabria dir com pot ser aquesta vida.
Que es pugui ser fidel sempre? Sí, és possible, entenent-se com a sentit físic de la paraula. Crec que, pel que fa al significat psicològic, és molt més difícil de posar llindars.
L’astrologia? Rotundament no. Ciència, ciència, ciència.
En la màgia? No s'ha de creure en això. Tothom sap que són trucs físics i psíquics.
Àngels? És broma, no? L'altre dia se'm va aparèixer un que em va dir que estava embarassat del Senyor.
Fantasmes? Literatura.

AMICS I VIDA...

Tens novia? Sí, però xicota, a poder ser.
Tens amics homosexuals? Que jo sàpiga no, tot i que potser no han sortit de l'armari, mai se sap.
Te’n recordes del teu primer amor? Sí, teníem 8 anys. Ens vam casar al pati i tot. Salutacions a la Sílvia!
T’has enamorat alguna vegada d’una persona no corresposa? Molts cops... Suposo que és part de la vida, això. Un dia o altre s'ha de coincidir. Solters, no us preocupeu!

PREFEREIXES...

Comèdia o drama: La veritat és que prefereixo les dues coses alhora. Al cine, m'és igual, mentre la pel·lícula estigui bé. Al teatre potser prefereixo comèdia, però també he vist alguns drames.
Llet sencera o desnatada: Sencera, és la que sempre he près, potser un dia canvia. Mai de soja.
Flors o bombons: Prefereixo altres coses, però tot és benvingut.
Blanc o negre: Negre... em porta bons records.
Alba o capvespre: L'alba és agradable si t'espera un dia divertit. El capvespre va bé per passejar.
Pop o Rock: Més rock que pop, però normalment faig dosis de pop-rock.
T’adorms tard o aviat? Normalment tard, apurant al màxim.
Lluna o Sol: Home, el Sol no es pot veure gaire, diguem-ne... La Lluna és més estètica.
Or o plata: No en faig servir. En aquests moments està més de moda la plata.
Enciam o tomàquet: Tomàquet, l'enciam és avorrit.
Amor o amistat: Les dues coses, però a escollir prefereixo l'amor (que va lligada amb l'amistat)
Caramels o xiclets: Sempre he estat de caramels; a poder ser Halls, Solanos, Chupa-chups o Sugus.
Sabates o sabatilles: Entenent sabatilles com a vambes, el que prefereixo és un híbrid entre les dues opcions.
Cotxe o moto: Cotxe, sempre he vist les motos molt perilloses (i boges).
Cantar o ballar: Cantar, al cotxe o a casa.
Violeta o verd: Verd (és el meu color preferit).
Estiu o hivern: Hivern sense molt de fred.
Publicitat preferida: qualsevol anunci original. Són bons els d'Ikea, Mediamarkt, Illa, molts de cotxes... Però si haig de triar, em quedo amb aquest.
Pe·lícula favorita: N'hi ha varies, però la primera que ho va ser és "Salvar al soldado Ryan".
Cantant preferit: Millor grups que cantants: Lax'n'busto, Whiskyn's, Els Pets, Lexu's,...
Plans: Acabar amb la uni l'abans possible.

Si algú el vol contestar, és lliure de poder-ho fer.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Simplement el teu propi estil... ets genial!
Però he de discrepar amb els anuncis d'Ikea i MediaMarkt són pèssims. Per bons bons de debò els de BMW i altres

Jansy ha dit...

Mai, de fet a tu t'agraden molt els anuncis estranyets... :) No m'agraden tots els anuncis de l'Ikea i Mediamarkt, però alguns em fan somriure força.