divendres, 26 de setembre del 2008

Pilar de 8 amb folre i manilles

Nom complet: Pilar de 8 amb folre i manilles
Nom abreviat: Pde8fm
Valor al Concurs: 1149 punts carregat, 1379 punts descarregat
Primer intent: Castellers de Vilafranca, 22/07/1995
Primer carregat: Castellers de Vilafranca, Vilafranca, 31/08/1995
Primer descarregat: C. de Vilafranca, Vilafranca, 29/08/1997
Carregat: 19 ocasions
Descarregat: 32 ocasions
Colles que l'han intentat: Colla Vella dels Xiquets de Valls, Castellers de Vilafranca, Minyons de Terrassa

No ens enganyarem pas. Els grans pilars sempre han estat dominats per una sola colla: els Castellers de Vilafranca. Al llarg dels anys, han aconseguit tenir sempre una alineació òptima per a fer el pilar de 6 i li han sabut posar un folre i unes manilles. Els Castellers de Vilafranca són els que n'han aconseguit més (29d, 11c), per davant de la Colla Vella (3d, 4c) i dels Minyons de Terrassa (4c). Un castell preciós visualment, que normalment serveix per arrodonir bones diades.

3 comentaris:

... ha dit...

Hola Jansy!
Ui em fa vergonya i tot dir-te això, però fa uns pocs dies em vaig enterar de lo de les nominacions a la catosfera. Una mica més i no m'entero, oups! I vaig veure que m'havies votat.

Volia agraïr-te la teva votació. em va alegrar moltíssim de veure que em llegies i t'ho volia fer saber.
Ja saps que seras mooooooolt benvingut al meu bloc i que pots penjar-hi comentaris quan vulguis.

Una salutació i ens seguim veient, ok?
Ara et penjaré amb la meva llista d'amics, homeeee no pot ser d'una altra forma.

Moltes gràcies, per mi són detalls que tenen molt valor, de veritat.

Laia ha dit...

Ai, ostres, que aquets sí que fa patir, que quan l'enxaneta comença a baixar veus que trontollen i... ai!!! Però qeuda molt maco i elegant, una columna humana ben recta i que arriben molt amunt, tu! Els de dalt els han de tenir ben posats, que hi ha molta alçada!

Hahaha per cert, no ve "a cuentu" pero... he fet el drac :P en blanc i negre perquè no tinc impressora a color, però gira el cap igual XD

Jansy ha dit...

Nits, t'agraeixo que m'ho agraeixis, però és el que vaig decidir en aquell moment, el més apropiat. Passaré de tant en tant pel teu bloc, la veritat és que no l'he visitat massa.

Laia, els pilars són els més delicats! De fet, els pilaners de les colles grans fan un assaig setmanal especial només per practicar els pilars. La crême de la crême! Me n'alegro que hagis fet el drac, encara que sigui dels anys 50! (Jo mai imprimeixo a color)