dimecres, 2 d’abril del 2008

Paper reciclat

Aquests dies vaig atrafegat amb els exàmens i només faig que veure papers i més papers. Papers que estan buits i al cap d'una estona plens de fòrmules, números i un caos de problemes que l'únic capaç de desxifrar-ho sóc jo.

El cas és que avui he pensat en el paper reciclat. Fa temps que no veig ningú que utilitzi paper reciclat. Com és això? A principi dels anys 90 tothom el feia servir molt, però últimament ha perdut usuaris. Per què? Els boscos s'esborren, els pols es desfan, el món s'escalfa i s'acaba. I nosaltres gastem paper? Jo l'utilitzo bastant, sobretot per fer coses en brut i per escriure-hi les meves llistes, parides i demès maldecaps. El paper reciclat ha perdut glamur!

De fet, més d'un cop una de pautes dels treballs que m'han manat fer ha estat realitzar-lo en paper blanc. Des del meu modest bloc faig una crida a tothom que ho llegeixi (ja m'agradaria ser un líder mundial, ja) i que només utilitzi paper blanc: al costat del paquet dels folis blancs estaria bé tenir un paquet de fulls reciclats. Així quan pensem en agafar un full, podrem escollir quin dels dos utilitzar.

Ja ho deia el Capità Enciam: els petits canvis són poderosos!