dimarts, 22 d’abril del 2008

Et trucaré

Necessito que em passin un arxiu important. "Demà t'ho envio."

Parlo amb algú i quedem per un altre dia. "Demà et truco."

Però mai ho rebo o em truquen. Sóc jo o ningú té paraula? Ja sé que algú en deu tenir, però és que sempre que ho necessito mai ho fan.

Fa 5 dies que espero una trucada. Em van dir que em trucarien l'endemà, però d'això ja en fa dies. Per què no em truquen? Sempre penso que és millor esperar: si no han pogut avui, demà ho faran. Però m'equivoco. I llavors què haig de fer? Esperar més (m'han de trucar!) o bé em rebaixo i truco jo? Ostres, per què tinc un problema quan no l'hauria de tenir?

És que, carai!, jo intento complir tot allò que anuncio. És clar que molts cops me n'oblido, però quan sé que és una cosa important, sé que mai ho deixaré de fer. Per què no ho fa qui jo necessito que ho fagi, això? Si mai es diu una cosa, s'ha de fer. No val això d'emular els polítics no complint el que es promet.

Potser sóc molt exigent, però és que les persones hem de pensar amb els demés, encara que només sigui una miqueta.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

has pensat que potser és que la teva presència no és prou evident pels altres?...de vegades passa

Carol ha dit...

A mi em passa sovint, això. Tot i que sempre que és important no m'han fallat (les persones en les que confio, clar... les altres les oblido, o com q m'ho espero que em fallin no em molesta pas tant). A vegades però m'ajuda que no em truquin a l'endemà! :P

Espero q rebis la trucada d'aquí poc i rebis com a mínim milers de disculpes per la seva part...

Farbalà ha dit...

No crec que sigui una qüestió de presència... De fet, m'inclino més per el poc compromís de les persones i posarè dos exemples:

1. Entrevistes de feina: Jo comento que si us plau em truquin tan si és que si com si és que no i m'asseguren que ho faran, però evidentment no ho fan...

2. Una feina que me diuen: comencen en dues setmanes però no se res d'ells durant un mes i mig i doneu gràcies a que algun cop trucava jo!!!

Definitivament no crec que sigui cosa de presència.

Jansy ha dit...

La trucada era d'una feina. I aquest matí m'han trucat, després de 6 dies. M'havien dit que m'agafarien, però avui m'han dit que no (i per això no em trucaven). No m'importa que no m'hagin agafat, però si que m'hagin enganyat. I és més: al trigar tant, gairebé perdo una altra de feina. I perdre-la si que m'hagués emprenyat.