dilluns, 14 d’abril del 2008

Bocatta & Company

Diagonal Mar, 12 d'abril de 2008, 15:00. Després de buscar un restaurant on hi hagués una taula o bé s'amotllés a la nostra butxaca, vam decidir anar al Bocatta. Fa un parell d'anys, haguéssim entrat al Pans & Company sense pensar-nos-ho. Això sí, els Burguer Kings i els McDonalds són descartats automàticament. Però, per què vam decidir anar al Bocatta i no al Pans & Company?

Quan era petit, m'agradava anar al Pans amb els meus pares. Sempre agafava un entrepà de truita de patates (així vaig descobrir la ceba cuita). Més tard em va picar per l'entrepà de llom amb formatge i llavors em sorgia un problema: el llom em sobresortia pels cantons de l'entrepà. Solució? Mossegava els sortints de llom i s'esvaïa el problema.

Ara el problema és que no hi sobresurt res. Els entrepans que abans eren de tamany normal, ara són moooooooolt petits i el llom de l'interior té la forma de l'entrepà i tot... Podríem pensar: n'hi ha menys, per tant, el preu és més baix. Sí... ("sí" irònic"). El preu és molt alt i cada cop puja més. Fins i tot ara, al Pans & Company fan hamburgueses de 5cm de diàmetre. Tot és cada cop més minúscul i car.

Total, que l'altre dia, triar per triar, vam triar el Bocatta. Sembla que mantenen més les arrels (tot i que també és car i petit). Però calla, per escriure aquest post he visitat les seves respectives webs (Pans i Bocatta) i he descobert que formen part de la mateixa empresa: Eat Out. Des del 2001, que les dues són de la mateixa cadena de restaurants. I no només això, sinó que en el grup Eat Out també hi formen part els Pastafiore, els Fresh & Ready i els FresCo. Carai, jo m'he quedat molt sorprès. Crec que és una dada que la gent desconeix i és bo que almenys se sàpiga. Perquè, clar, jo ara què haig de fer? Em passo del Pans al Bocatta, però a ells tant els hi fa, perquè tot va a parar al mateix lloc.

Com sempre, ens resignarem a pagar el millor dels pitjors.

3 comentaris:

Farbalà ha dit...

La veritat és que després de la timada del Pans... Mira, encara que s'ho quedi la mateixa empresa... jo pagarè menys! :P

Carol ha dit...

Sí, ja fa temps que ho vaig descobrir. Per raons "vitals" acabo sempre dinant a llocs d'aquests i tinc bastant experiència amb el tema, i fa un temps vaig descobrir que les caixetes del Pans i el Bocatta eren iguals. Més tard vam descobrir que realment pertanyien al mateix grup, però jo estava convençuda que el Bocatta era un xic més car que no pas el Pans.

Tot i així, millor això que no pas el Mc Donalds...

PD: Jo vaig molt i molt sovint a Diagonal Mar :) I sovint em quedo a sopar o a dinar, depèn, per allà :)

Jansy ha dit...

Dafne, és cert, al final cadascú ha de mirar per la seva butxaca, però sempre és bo saber on van els diners.

Carol, és cert que tots dos tenen coses semblants (el cartell de sobre de les caixes, per exemple), però sempre havia pensat que era per competència, simplement. Per cert, qualsevol cosa és millor que el McDonald's. :)