dilluns, 14 de juliol del 2008

Lax'n'busto - Esparreguera - 13/07/2008

Clar i breu. Després de dos concerts suspesos per la pluja el dissabte (Whiskyn's a Barcelona i Rauxa+Strombers a Esparreguera), el diumenge hi va haver cel clar i per tant es va poder gaudir del concert que feien altre cop a Esparreguera (ostres, tant de bo tots els ajuntaments contractessin grups així), els Lax'n'busto i els Gossos (aquests últims no els vam veure).

Els concert dels Lax'n'busto va començar força malament per dos motius: un el retard, l'altre va ser el so que provenia de l'escenari. De fet, s'escoltava més el públic que no pas els músics (al Salva només se l'intuïa), però per sort, en 4 o 5 cançons ho van solucionar. A banda de ser un concert genial, com que el meu propòsit no és descriure tots els concerts sinó aquells que aporten novetats i degut a que ja els he vist en una ocasió en aquesta gira, no explicaré cap detall a excepció d'un de sol: van tocar una cançó que encara no havia escoltat en directe, tot i que als últims concerts l'estan tocant. Es tracta de "T'estimo molt (Maite Zaitut)" i sona així. És una cançó quasi inèdita, ja que no la conté cap disc del grup, sinó un recopil·latori especial, l'"Altres cançons de nadal 4". Va ser tot un plaer cantar una cançó que gairebé ningú coneixia (30-40 persones?).

I què més dir? Que és el primer cop que torno tant tard a casa un diumenge. Carai, tot de cotxes anant a treballar i jo anant a dormir...

5 comentaris:

Farbalà ha dit...

No és cert que als Gossos no els vam veure...

Carol ha dit...

:O Vas anar a Esparreguera i no et vaig veure!!!

Quina ràbia!! jo també hi era al concert, bé de fet, jo portava quasi una setmana vivint a Esparreguera! Quina ràbia, de debò ;D Una llàstima que no ens trobéssim!! A mi el concert de Lax! Però jo hi havia moltes cançons que no coneixia per tant no vaig poder apreciar això de la cançó de "T'estimo molt". Recordo que la van cantar, però ni me'n vaig adonar en aquell moment :P

Jansy ha dit...

Bueno, jo al concert estava a la tercera fila, així que si no estaves en tot el merder, no ens podíem trobar pas!

Goshi ha dit...

Però com a mínim deuríeu veure el pilaret de quatre a mig concert,no?

Jansy ha dit...

No vaig veure el pilar de 4 que dius, potser el vau fer darrere i no el vaig veure. El que sí que vaig veure és el pilar de 3 que va fer a primera fila la Gis dels Tirallongues.