diumenge, 18 de maig del 2008

Dept. - Vilafranca del Penedès - 17/05/2008

Sala On. O Discoteca On. Una discoteca al bell mig de Vilafranca. Amb l'entrada dins d'un restaurant xinès (sí, sí, ho he escrit bé) i encrustada al subsòl vilafranquí. Baixant les escales sorprèn una enorme sala plena de barres de bar, llums de colors i un escenari estranyament enlairat.

És el concert dels Dept.. El/s taloner/s Miquel Abras van tocar un seguit de cançons amb lletres força maques i molt rockeres. La veritat va ser una estona agradable tot i que no m'agrada desconèixer les lletres dels grups que tinc davant. Parlant de davant, just davant de l'escenari hi havia una de les barres de bar que impedia que ningú s'hi apropés, i va quedar un sermicercle de la vergonya davant dels grups.


Després d'uns 3/4 d'hora de concert de Miquel Abras, va venir el moment dels Dept.. Els manresans van fer un repertori amb les millors cançons canyeres que tenen. Per començar, vam poder sentir temes de l'últim disc "Equilibri" com "L'evolució del coneixement" (just la primera), "Fum", "Poetes", "Encendre", "Més senzill" o la gran "Tot el que més desconeixo". També van tocar una versió esplèndida de l'última cançó del disc, "Vici". Del disc "Visions" van interpretar "Vols" o "Síndrome" i van recordar grans temes del disc "Sensacions" com "Somriu", "No em despertaré", "Tota una vida" o la mateixa "Sensacions".

El grup format per en Gabi (bateria), en Txero (teclats i veus), en Pere (baix) i en David (veu i guitarra) van deixar una sala que els desconeixia amb un bon regust de boc. Els Dept. van demostrar amb el seu rock èpic que són un grup gran (tot i que amb pocs seguidors).

Per cert, sorprenent la bona acústica del local.

2 comentaris:

Farbalà ha dit...

És que són els millors!!! El concert em va encantar i és que quan estic en un concert de Dept. estic en un altre món.

Una de les millors coses: el nou look d'en David! Fa que encara sigui més irressistible...:P

Carol ha dit...

Jo els he vist en un concert (i a més jo hi era allà per pura casualitat!) i em van cridar l'atenció perquè els escoltava en el CD de porca misèria i quan els vaig sentir allà amb la cançó aquella de "necessitem herois" em va fer gràcia, i ho fan molt bé ;)