dimarts, 18 de març del 2008

Tocava rentar el cotxe


El meu cotxe ha de passar revisió cada 20.000 quilòmetres. Ara en porto 40.000 i, és clar, toca portar-lo al concessionari. Ja fa dies que està fet un fàstic, tant per dins com per fora, així que, perquè al concessionari el tractin bé, avui se li havia de fer una neteja a fons. Tenia una hora i mitja per a deixar-lo com una patena, ni més ni menys.

El primer que he fet és passar l'aspiradora, perquè si el rento primer, i després passo l'aspiradora puc morir electrocutat, així que normalment decideixo escollir l'opció que m'allargarà més la vida. Trec les catifes i les pico a la paret per espolsar-les: avui no les podré rentar amb aigua perquè no fa gaire sol i no tinc gaire temps, tampoc. I engego l'aspiradora de l'any de la picor. Passo la mànega pel terra del conductor i de sobte noto que no aspira més, què passa??? Doncs que s'havia partit el tub per la meitat, just per on fa uns anys es va partir i van decidir ser econòmics i no comprar-ne una altra, sinó posar-hi cinta aïllant i unir les dues parts. Així que he hagut de reparar la unió, amb la de porqueria, pols i àcars que hi havia enganxat a la cinta adhesiva... tot un ecosistema. Un cop solucionat el contratemps, he passat l'aspiradora per tot el cotxe, sense problemes.`

I després rentar al cotxe, amb menys temps del que tenia previst (per la incidència del tub aspirador). Així que passo un bon raig d'aigua per tot el cotxe i després hi passo l'esponja amb sabó (esponja que mai ácaba de perdre el sabó, i que, per tant, deu mantenir sabó de fa anys). Intento passar l'esponja per tot arreu, sé que és la clau per a que no quedin clapes de merda. I ho aconsegueixo, no és tant difícil. Torno a passar aigua per a esbandir el cotxe. No l'eixugaré (feina que em fa molta mandra i que avui al no tenir temps m'he pogut estalviar), ja s'eixugarà amb el vent.

Però arribo a casa, amb el cotxe suposadament net, i torno a veure les clapes de brutícia que sempre em deixo per on no passo l'esponja. Fa 2 anys que rento el cotxe i no m'ensurto mai. Com coi es renta el cotxe???

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs no ho se jo tmp, però penso que hauríem de contrctar un professional i que ens el deixi ben net. Almenys per un cop!!

T'estimo!

Jansy ha dit...

No ho sé, jo crec que hauríem d'estar 3 hores rentant-lo per a que quedés perfecte.

Anònim ha dit...

No,no. Un professional que faci bé la feina i així ens dediquem a altres coses :P

Jesús M. Tibau ha dit...

Ha, ha. Jo ja fa temps que no m'hi encaparro gaire, en rentar el cotxe.

Lucía ha dit...

Al túnel de rentat??

Encara que de fet a mi al concessionari me'l renten quan el porto a la revisió ...

Allà si que el deixen bé. Surt com nou!!