Aquest títol es pot llegir de dues maneres: la textual i la irònica. Doncs bé, haig de dir que s'ha de llegir de les dues maneres.
Hi ha vaga de transportistes, tothom ho sap. S'acaben les matèries primeres i tot es tercermunditza. M'he llevat sabent que s'acaba la benzina. Però el que no havia pensat és que no em trobaria ni un sol camió per l'autopista. Això m'ha alegrat molt. No només alhora d'anar a treballar, sinó també al tornar, on sempre em trobo cua. Normalment hi estic 15-20 minuts de més. Avui no. Avui no m'he aturat ni un sol moment, tenia via lliure. Ha estat tot un plaer, la veritat.
Així que he descobert que els camions són els màxims causans de la densitat del trànsit. De fet, com diu el meu cunyat, hauria d'estar prohibit que els camions circulin en hora punta. Qui no ha vist mai un camió avançant un altre i estant un quart d'hora en paral·lel?
Per altra banda, quan tornava, a l'altra calçada de l'AP-7, hi havia els transportistes provocant una retenció. Mare meva, quants quilòmetres de cua que feien! He pensat que tenia sort de no trobar-m'hi, però tot seguit he pensat que potser demà sí m'hi trobi. Que bé, tu. No hi ha altra manera de manifestar-se sense putejar els altres? Perquè bàsicament fan això, emprenyar a tots aquells no tenen res a veure amb el tema. Per què no fan vaga i prou? Que es manifestin a la plaça Sant Jaume! Però no cal tocar els nassos a tothom. O no?
Sembla que aviat hauré de fer una nova etiqueta pel tema cotxe i experiències a la carretera. Prometo que a partir d'ara no en parlaré tant!
Hi ha vaga de transportistes, tothom ho sap. S'acaben les matèries primeres i tot es tercermunditza. M'he llevat sabent que s'acaba la benzina. Però el que no havia pensat és que no em trobaria ni un sol camió per l'autopista. Això m'ha alegrat molt. No només alhora d'anar a treballar, sinó també al tornar, on sempre em trobo cua. Normalment hi estic 15-20 minuts de més. Avui no. Avui no m'he aturat ni un sol moment, tenia via lliure. Ha estat tot un plaer, la veritat.
Així que he descobert que els camions són els màxims causans de la densitat del trànsit. De fet, com diu el meu cunyat, hauria d'estar prohibit que els camions circulin en hora punta. Qui no ha vist mai un camió avançant un altre i estant un quart d'hora en paral·lel?
Per altra banda, quan tornava, a l'altra calçada de l'AP-7, hi havia els transportistes provocant una retenció. Mare meva, quants quilòmetres de cua que feien! He pensat que tenia sort de no trobar-m'hi, però tot seguit he pensat que potser demà sí m'hi trobi. Que bé, tu. No hi ha altra manera de manifestar-se sense putejar els altres? Perquè bàsicament fan això, emprenyar a tots aquells no tenen res a veure amb el tema. Per què no fan vaga i prou? Que es manifestin a la plaça Sant Jaume! Però no cal tocar els nassos a tothom. O no?
Sembla que aviat hauré de fer una nova etiqueta pel tema cotxe i experiències a la carretera. Prometo que a partir d'ara no en parlaré tant!
7 comentaris:
Jo no condueixo, però avui des del tren es veien les carreteres buides... Bé, les vagues estan perquè es notin, i aquesta ho està aconseguint de debò, això m'alegra.
Bé, sí que es nota, sí, però una cosa és les conseqüències de la vaga i l'altra és provocar més merder del que toca.
Gràcies pel teu comentari!
cunyat en català correcte em sembla, em sembla, que és gendre, però no n'estic segura al 100%.
En part tens raó, toca molt els nassos que uns facin vaga per reclamar una cosa i que de certa manera molesti a uns altres que no tenen la culpa de res. Malauradament no sempre és fàcil protestar i emprenyar només als culpables de veritat de forma directa.
Responent la teva pregunta, efectivament el fet de ser contralt o soprano és gradual. També existeix l'entremig que és la mezzo-soprano. Per saber quin registre tens cal provar quines notes pots fer, amb quines et sents més còmode...
Salut!
Nuitari, cunyat en català en cunyat! Un gendre és "l'oposat" a sogre. Si el sogre d'A és B, el gendre de B és A. Si i només si.
Tens raó en que no és fàcil emprenyar aquells que s'han d'emprenyar, però és massa fàcil tocar el voraviu a tothom. Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi.
Ah, i gràcies per la teva explicació musical!
Entre una cosa i l'altre no sortim del merder...
per culpa de la puta vaga, ens hem kedat sense lloc per enmagatzema pruducte, es a dir, estem al maxim d'estoc, ja que al no venir camions a buscarlo, no podem seguir produint, i per tant hem hagut de parar la producció. Parar la producció vol dir, parar maquines, reserves, reactors... molt i molt de treball, puta vaga.
Caram Man1, quina putada! Veig que la vaga va afectar a totes les indústries...
Publica un comentari a l'entrada