dissabte, 7 de maig del 2011

Eleccions municipals 2011

Aquest any hi ha 9 partits polítics que es presenten a les municipals de Sant Andreu de la Barca.

Cinc grups són els de sempre: ICV, PP, PSC, ERC i CIU. Els altres van variant. A les últimes eleccions hi va entrar un regidor de Ciutadans, que va deixar-ho a mitja legislatura per no estar d'acord amb no sé què del seu partit. Total, que aquest senyor va fundar un partit que es diu Democracia 3.0 i també es presenten. Jo tenia els meus dubtes en si es tornaria a presentar Ciutadans... I sí, es tornen a presentar. Per altra banda, es presenten també els de Plataforma per Catalunya (PXC) i un grup nou fundat per uns que es van separar de PXC però que "pensen" igual: Via Democràtica.

I de moment, què passa? Doncs el següent:

- Hi ha un colló de gent que està a les llistes que, o bé no sé qui són, o bé són de fora del municipi. És el cas del cap de llista de Via Democràtica i del del PP; cap dels dos és de Sant Andreu.

- Se m'està omplint la bústia de propaganda feixista i amb molt mal gust.

- El que m'ha arribat de moment són crítiques a l'actual ajuntament (el qual també jo critico), però poquíssimes propostes (i encara menys, propostes realistes).