dilluns, 14 de setembre de 2009

Un tomb pels webs periodístics

Dilluns, 14 de setembre de 2009, 00:30

ABC: "Sólo el 41% de Arenys de Munt vota en la consulta soberanista"
Avui: "Arenys vota independència"
El Mundo: "'Sí' masivo en Arenys a una Cataluña independiente"
El País: "Voto masivo a favor de la independencia en el referéndum de Arenys"
El Periódico: "El 'sí' arrasa en la consulta soberanista de Arenys de Munt"
La Razón: "Concluye el referéndum de Arenys con una participación de treinta puntos menos que en las generales"
La Vanguardia: "Arenys dice 'sí' por mayoría en la consulta soberanista"
Libertad digital: "El órdago secesionista de Arenys podría repetirse en otros muchos municipios"
Público: "Un 96,1% vota 'sí' a la independencia de Catalunya en Arenys"

4 comentaris:

Laia ha dit...

Hahaha ostres, jo anava a fer el mateix post!

El titular de La Razón era tan d'esperar...

Luke ha dit...

Curiós el que posen uns i el que posen altres eh xD. M'ha sobtat una mica que els d'El Mundo hagin posat aquest titular si tenim en conta que aquests també són força de dretes XD

Dafne ha dit...

Res sorprenent, ja saps que esperar de cada diari... Però on hi és el Punt?

Carol ha dit...

"Libertad digital: "El órdago secesionista de Arenys podría repetirse en otros muchos municipios""

QUÈ GRAN!!! xDDDDD