divendres, 3 de juliol del 2009

Caralogo

Aquests dies, assistint als seminaris que ofereix Barcelona Activa per a emprenedors (ja en parlaré un altre dia) te n'adones de coses que ens passen desapercebudes, de curiositats i també d'alguna bajanada. Precisament, això últim és el que em va cridar l'atenció d'un seminari on ens parlaven del disseny.

Es tracta del logo del TGV francès. És un logo força senzill, amb tan sols unes lletres. No passaria res a no ser que algun beneit va girar el logo i hi va veure... un caragol! Potser el tren de gran velocitat s'ha deixat posat el fre de mà...


3 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs jo trobo que té la seva gràcia, no? És com una paradoxa.

Laia ha dit...

pobre cargol... té la cua una mica estranya, hehehe :-) però realment és graciós això de que les coses mirades d'una altra manera semblin objectes diferents ^^

Luke ha dit...

Mola XD