dimecres, 28 de gener del 2009

Els Pets a la carta

Prou difícil és, a vegades, seguir un grup de música en català; m'explico: no surten gaire per la ràdio així que no ens informen de res per gairebé enlloc. L'únic mitjà que és útil en aquest sentit és Internet. Hi ha grups que no saben que la seva imatge a Internet és molt important. Hi ha grups que fa dos anys que tenen la seva plana web en construcció, d'altres que avisa dels concerts una setmana abans... Com puc saber on fan concerts? Molts cops m'assabento d'alguns quan ja han passat. D'altres grups informen mínimament: de vegades he anat a concerts sense saber ben bé on anava, o quan hi he arribat me n'he assabentat que s'havia de pagar. D'altres, però, acostumen a fer bé les coses també a Internet, i jo que me n'alegro!

"Els Pets fan soroll" és com es diu la nova gira que portarà a Els Pets pel territori català durant aquest estiu. Han decidit fer participar als internautes, donar veu i vot als fans i aficionats del grup. Mitjançant el fòrum de la seva plana web es poden votar les 15 cançons que t'agradaria que toquessin als seus concerts durant aquesta gira. De les 15 cançons més votades, en tocaran 10 segures (10, perquè dir 15 pot ser un risc, ja fan bé). I la gent hi ha participat i n'està contenta; jo, també. Perquè, quantes vegades he dit "aquesta cançó la podrien tocar als concerts"? Bufff, un munt. Així que "Els Pets" han aconseguit que la pròxima gira agradi més al públic. Fantàstic, no els hi pot haver sortit tan rodó. Llàstima que hi ha gent que vota cançons molt estranyes, però així és la democràcia, no?

Haurien de prendre exemple els altres grups en aquest aspecte. La xarxa dóna molt de si, i hi ha gent que ho desconeix. I no només els grups de música sinó que moltes d'altres institucions, associacions, etc. He parlat mai de la púrria de web de l'ajuntament del meu poble?

---------------------------------------------------------------

Feia dies que m'havia tocat, però volia estar-ne segur, i ara ho estic. Vaig participar en unes votacions organitzades per Catalunya Ràdio sobre les pel·lícules en català, arràn dels Premis Gaudí. La Clara Segura va escollir els 5 guanyadors del premi que se sortejava per participar. Vaig ser un dels 5! I què m'ha tocat? Una entrada doble per a tot un any a qualsevol cinema de Catalunya! Au, cine gratuït fins el 31 de gener de l'any 2010!

2 comentaris:

Laia ha dit...

Ostres, crec que és el millor premi que et podia tocar, perquè el cinema sembla ser una de les teves aficions més fervents!! ;)

Moltes felcitats!! I gaudeix-la!!! uau... quina enveja!! ;)

Jansy ha dit...

Uooo, sí Laia, estic content! Tot un any... això són moltes pel·lícules! Fins i tot puc anar a l'Imax!